Om de aanvraag te kunnen behandelen en te beoordelen is inzicht in uw persoonlijke financiële situatie nodig.
Het betreft:
- Algemene gegevens als basis voor de aanvraag,
- Gegevens over de gezinssamenstelling en uw inkomen,
- Gegevens over uw uitgaven,
- Gegevens over uw vermogen en schulden.
De gegevens kunt u in enkele stappen invoeren. Tijdens het invoeren kunt u op ieder moment de invoer onderbreken. U kunt de gegevens ook tijdelijk opslaan en later aanvullen voordat u definitief de aanvraag inzendt. Na het tijdelijk opslaan ontvangt u een e-mail met een link waarmee u later de aanvraag verder kunt afronden of nog kunt inzien. U kunt na het inzenden de status van de aanvraag volgen. Op onderdelen wordt u om meer informatie gevraagd die als bijlage toegevoegd kan worden.
Bij Algemene Informatie vult u:
- onder "Onderwerp" de reden van de aanvraag in.
- onder "Bedrag" de hoogte van de offerte in en
- onder "Omschrijving" een toelichting op de reden van de aanvraag
- bij Rekeninghouder en IBAN worden de gegevens van de beoogde begunstigde ingevuld.
LET OP!
Zodra u de aanvraag heeft ingevuld en verstuurd, ontvangt u binnen enkele minuten een email ter bevestiging dat wij de aanvraag hebben ontvangen. Deze email kan mogelijk in uw ongewenste(spam) inbox terecht komen. Mocht u deze email niet krijgen, dan hebben wij de aanvraag niet ontvangen en is de aanvraag niet op juiste wijze verzonden. U zult de aanvraag dan opnieuw moeten indienen.